Având în vedere situația expusă în mediul on-line cu privire la faptul că un autobuz al societății Giroceana S.R.L., nu a oprit într-o stație de îmbarcare a călătorilor din localitatea Giroc, prin prezenta dorim să vă comunicăm următoarele aspecte:

  • a fost demarată o anchetă internă în sensul stabilirii cu exactitate a celor întâmplate;
  • accesul câinilor ghid pentru nevăzători categoric este permis în interiorul autobuzelor astfel cum a stabilit legiuitorul, existând mai multe persoane nevăzătoare pe raza comunei Giroc, care utilizează serviciile de transport public ale subscrisei fără probleme;
  • la cursele de la orele de vârf se suplimentează numărul de autobuze utilizate, în sensul că se mai introduce un autobuz, care se deplasează gol spre Timișoara, neexistând călători pentru două autobuze dinspre Giroc spre Timișoara în intervalul orar 16:00-17:30, dar la cursele de la 16:30 și 17:30 din Timișoara spre Giroc sunt necesare două autobuze;
  • astfel, primul autobuz preia călătorii din Giroc și oprește în stații pentru îmbarcare, în timp ce al doilea se deplasează spre Timișoara, fără să mai oprească în stații, după ce primul autobuz a preluat călătorii (foarte puțini in intervalul orar 16-17:30 dinspre Giroc spre Timișoara;
  • având în vedere intervalul orar la care se face referire, 16:05-17:30, cu siguranță ar fi fost mai multe persoane în stație, în aceeași situație, care ar fi observat că autobuzul nu a oprit, dar până în prezent nu am primit alte sesizări în acest sens;
  • mai mult decât atât, se presupune că fapta descrisă a avut loc în data de 25.11.2022, iar postarea abia în data de 6/7 decembrie 2022, un interval de timp destul de lung;
  • persoana din filmulețul postat pe rețeaua de socializare facebook, nu a întocmit o reclamație/sesizare, fie ea și telefonică către subscrisa prin care să informeze cu privire la cele întâmplate (aproximativ ora, numărul de înmatriculare al autobuzului) deoarece doar împreună putem constata anumite presupuse abateri disciplinare și ulterior putem dispune sancționarea acestora, și astfel îmbunătățirea serviciilor de transport public;
  • mai trebuie avut în vedere că în localitatea Giroc, mai există și alte autobuze private albe pentru transportul de călători, dar care nu aparțin subscrisei;
  • autobuzele subscrisei sunt dotate cu tot ceea ce este necesar pentru persoanele cu dizabilități;
  • în prezent ne confruntăm cu un deficit de autobuze, dar nadăjduim în sprijinul Consiliului Local Giroc, în sensul achiziționării în anul 2023 a două autobuze;

Tot pe această cale, dorim să ne cerem scuze pentru inconvenientele apărute și vă mulțumim pentru înțelegere, cu precizarea că sunteți foarte importanți pentru noi și de aceea încercăm permanent să îmbunătățim serviciile oferite pentru siguranța și confortul dumneavoastră.

Cu stimă,

Dir. Ing. Marinescu Ovidiu-Dacian

08.12.2022