Având în vedere că în ultima perioadă S.C. Giroceana S.R.L. a înregistrat pierderi de apă, a fost demarată o nouă campanie de eliminare a pierderilor de apă din sistemul public.
Astfel, în perioada imediat următoare vom desfășura acțiuni specifice de verificare şi control a clienţilor societăţii în vederea depistării utilizatorilor cu branşamente clandestine, a utilizatorilor fără contract de furnizare, a utilizatorilor cu surse proprii de apă nedeclarate, dar care evacuează apa în reţeaua de canalizare, de verificare a integrităţii sigiliilor la apometrele montate în căminele de branşament şi a etanşeităţii legăturilor, pentru înlăturarea pierderilor din reţea etc.
Având în vedere dispozițiile art. 139, alin. (1) din Legea nr. 53/2003, republicată și actualizată (codul muncii): luni 24.01.2022 casieriile încasări apă – canal şi vânzări abonamente din Giroc şi Chișoda vor fi închise autobuzele de pe rutele Giroc - Timișoara și Chișoda - Timișoara vor circula conform programului normal.
Dorim să aducem la cunoștința abonaților câteva măsuri ce ar trebui adoptate în scopul prevenirii înghețului contorului de branșament și a instalației interioare de alimentare cu apă potabilă :
Facem un apel pe această cale către toate persoanele cu domiciliul în comuna Giroc, care folosesc mijloacele de transport în comun, să se prezinte la oricare dintre cele 3 casierii S.C. Girocena S.R.L. în vederea ridicării abonamentului anual (gratuit) subvenționat integral de primăria Giroc.
Acest abonament gratuit este valabil doar pentru transportul local pe teritoriul celor două localități Giroc și Chișoda (com. Giroc).
Menționăm că toți beneficiarii acestei facilități pot circula gratuit doar pe baza abonamentului anual.
În perioada 24.12.2021 - 02.01.2022, programul Casieriilor încasări apă – canal şi vânzări abonamente din Giroc şi Chișoda, se modifică astfel:
Autobuzele de pe rutele Giroc - Timișoara și Chișoda - Timișoara vor circula conform graficului normal;
Se prelungește valabilitatea abonamentelor emise pentru luna Decembrie 2021, până la data de 07.01.2022.
În perioada 16.12.2021-21.12.2021 casieria încasări apă – canal şi vânzări abonamente din zona fostelor U.M. Calea Timișoarei nr. 76 – Giroc va fi închisă.
Plata facturilor se poate realiza în continuare, prin transfer bancar în contul:
RO04BRDE360SV06897333600 - deschis la banca BRD; (vă rugăm să precizați numărul facturii și adresa)
Sau la
Casieria centrală – str. Semenic nr. 54 – Giroc (sediul Giroceana)
Luni - Vineri 08:00-18:00;
Sâmbătă – 09:00-13:00 – doar în zilele de 14-16, respectiv 27-03 ale lunii;
Și
Casieria Chișoda – str. Nicolae Firu nr. 58 – Chișoda
Luni-Vineri 09:00-17:00;
Sâmbătă – 09:00-13:00 – doar în zilele de 14-16, respectiv 27-03 ale lunii;
Vă mulțumim pentru înțelegere !
Având în vedere dispozițiile LEGII nr. 53 din 24 ianuarie 2003, republicată și actualizată (Codul Muncii), art. 139, alin. 1, corelat cu prevederile H.G. privind stabilirea zilei de 29 noiembrie 2021 ca zi liberă:
Casieriile Încasări apă – canal şi Vânzări abonamente din Giroc şi Chișoda vor fi închise.
Autobuzele de pe rutele Giroc - Timișoara și Chișoda - Timișoara vor circula conform graficului normal.
Furnizorul regional Aquatim S.A. informează:
“Joi, 18.11.2021 între orele 09-20, în cadrul proiectului de modernizare a bv. Martir C. Prezan - Venus - C. Urseni, se vor executa legături la conductele magistrale DN 1000 și DN 800.
Vor rămâne fără apă potabilă consumatorii de pe străzile C. Urseni, Rapsodiei, Rigoletto, Tosca, Mureș între Rigoletto și C. Urseni, A. Briand, Bizet, Voiculescu, M. Musicescu între Tosca și C. Urseni, V. Zbegan, V. Mioc, Bălaș, Hendel, Hayden, Udrea, Rogojan, L. Turcanu, Banărescu, localitățile Urseni, Rudicica, Giroc - rețelele de apă alimentate din C. Urseni și V. Zbegan.
Presiune scăzută va fi în zona Soarelui și Ciarda Roșie.”
Vă anunțăm că luni 01.11.2021, va fi întreruptă furnizarea apei potabile, în intervalul orar 10:00 -12:00 în localitatea Giroc, zona calea Urseni, în vederea efectuării unor lucrări de mentenanță la rețeaua publică de apă și canalizare.
Vă mulțumim pentru înțelegere !
Pachet de produse în vederea realizării obiectivelor de investiții noi la rețeaua de apă potabilă și canalizare, de pe raza comunei Giroc, jud.Timiș, conform proiectelor tehnice și a Invitației de depunere a ofertei nr. 0070/08.10.2021. Lista de produse, contine prețurile unitare pe produs / material, care nu vor suporta modificari pe întreaga perioadă de derulare a contractului. Pretul ofertat va fi preț/ pachet produse, ce include transportul produselor până la sediul achizitorului într-un termen de maxim 72 ore, de la data primirii unei comenzi telefonice sau scrise, din partea achizitorului.
Achizitorul sau reprezentantul său are dreptul de a inspecta produsele cantitativ sau calitativ, pentru a verifica conformitatea lor cu cerințele achizitorului, respectiv oferta operatorului economic.
Dreptul achizitorului de a inspecta şi, dacă este necesar, de a respinge nu va fi limitat sau amânat datorită faptului că produsele au fost inspectate de furnizor, cu sau fără participarea unui reprezentant al achizitorului, anterior livrării acestora la destinaţia finală.
Valoarea totală maximală până la care se vor achiziționa produse/ materiale este de 130.000 lei fără tva, în functie de nevoile identificate ale achizitorului, pentru întreaga perioadă de derulare a contractului, și anume: oct.2021- dec.2021, cu posibilitatea prelungirii acesteia prin act/acte adiționale, cel mult 4 luni (30.04.2022, inclusiv), conform legislatiei in vigoare.
Modalitatea de depunere a ofertelor: în catalogul electronic prin intermediul SEAP, inclusiv lista cu produse. Orice modificare a clauzelor contractuale se va face prin act adițional.