Știri și anunțuri

Pachet produse pentru lucrările de avarii/ reparații la rețelele de apă și/ sau canalizare din comuna Giroc,  jud. Timiș, conf. Invitației de depunere a ofertei nr. 0017/15.04.2021. Lista de produse, contine preturile unitare pe produs / material, care nu vor suporta modificari pe întreaga perioadă de derulare a contractului. Pretul ofertat va fi pret/ pachet produse, ce include transportul produselor până la sediul achizitorului într-un termen de maxim 72 ore, de la data primirii unei comenzi telefonice sau scrise, din partea achizitorului. Achizitorul sau reprezentantul său are dreptul de a inspecta produsele cantitativ sau calitativ, pentru a verifica conformitatea lor cu cerințele achizitorului, respectiv oferta operatorului economic.

Dreptul achizitorului de a inspecta şi, dacă este necesar, de a respinge nu va fi limitat sau amânat datorită faptului că produsele au fost inspectate de furnizor, cu sau fără participarea unui reprezentant al achizitorului, anterior livrării acestora la destinaţia finală.

Valoarea totală maximală până la care se vor achiziționa produse/ materiale este de 130.000 lei fara tva, în functie de nevoile identificate ale achizitorului, pentru întreaga perioadă de derulare a contractului, și anume: 04.05.2021- 31.12.2021, cu posibilitatea prelungirii acesteia prin act/acte adiționale, cel mult 4 luni (30.04.2022, inclusiv), conform legislatiei in vigoare.

Modalitatea de depunere a ofertelor: în catalogul electronic prin intermediul SEAP, inclusiv lista cu produse. Orice modificare a clauzelor contractuale se va face prin act adițional.

 

Având în vedere situația creată la nivel național de apariție a virusului COVID – 19, din motive independente de voința noastră, în perioada 16.03.2021-19.03.2021 casieria din zona fostelor U.M. calea Timișoarei nr. 76 – Giroc va fi închisă.                                      

Plata facturilor se poate realiza în continuare, prin transfer bancar în contul: RO04BRDE360SV06897333600 - deschis la banca BRD; (vă rugăm să precizați numărul facturii și adresa)

Sau la Casieria centrală – str. Semenic nr. 54 – Giroc (sediul Giroceana)

  • Luni-Vineri 08:00-18:00;
  • Sâmbătă – 09:00-13:00 – doar în zilele de 14-16, respectiv 27-03 ale lunii;

și

Casieria Chișoda – str. Nicolae firu nr. 58 – Chișoda

  • Luni-Vineri 09:00-17:00;
  • Sâmbătă – 09:00-13:00 – doar în zilele de 14-16, respectiv 27-03 ale lunii;

Având în vedere situația creată la nivel național de apariție a virusului COVID–19, din motive independente de voința noastră, în perioada 09.02.2021-12.02.2021, casieria din zona fostelor U.M. Calea Timișoarei nr. 76 – Giroc va fi închisă.

Plata facturilor se poate realiza în continuare, prin transfer bancar în contul:

RO04BRDE360SV06897333600 - deschis la banca BRD; (vă rugăm să precizați numărul facturii și adresa)

sau la

Casieria centrală – str. Semenic nr. 54 – Giroc (sediul Giroceana)
luni-vineri 08:00-18:00;
sâmbătă – 09:00-13:00 – doar în zilele de 14-16, respectiv 27-03 ale lunii;

și

Casieria Chișoda – str. Nicolae Firu nr. 58 – Chișoda
luni-vineri 09:00-17:00;
sâmbătă – 09:00-13:00 – doar în zilele de 14-16, respectiv 27-03 ale lunii;

Vă anunțăm că miercuri, 20.01.2021, va fi întreruptă furnizarea apei potabile, în intervalul orar 10:00 -13:00 doar în localitatea Chișoda, în vederea recepționării unei lucrări de infrastructură apă, realizată din fonduri U.E.

Vă mulțumim pentru înțelegere. 

Facem un apel pe această cale către toate persoanele cu domiciliul în comuna Giroc, care folosesc mijloacele de transport în comun, să se prezinte la oricare dintre cele 3 casierii S.C. Girocena S.R.L. în vederea ridicării abonamentului anual (gratuit) subvenționat integral de primăria Giroc.

Acest abonament gratuit este valabil doar pentru transportul local pe teritoriul celor două localități Giroc și Cchișoda (com. Giroc).

Menționăm că toți beneficiarii acestei facilități pot circula gratuit doar pe baza abonamentului anual.

Vă anunțăm că marți, 22.12.2020, va fi întreruptă furnizarea apei potabile, în intervalul orar12:00 -13:00 în localitatea Giroc, în vederea indentificării cauzelor ce au condus la scăderea presiunii apei potabile furnizată de către operatorul regional, S.C. Aquatim S.A.

În perioada 25.12.2020 - 02.01.2021, programul de circulație al autobuzelor de pe rutele Giroc - Timişoara şi Chişoda - Timişoara se va modifica astfel:

  • Vineri – 25.12.2020 - program de sâmbătă;
  • Vineri – 01.01.2021 - program de sâmbătă;
  • Sâmbătă 26.12.2020 și 02.01.2021 program normal;

Se prelungește valabilitatea abonamentelor emise pentru luna decembrie 2020, până la data de 06.01.2021

Se modifică programul Casieriilor Încasări Apă – Canal şi Vânzări Abonamente din Giroc şi Chișoda, astfel:

  • Joi – 24.12.2020 – 08:00-16:00;
  • Vineri – 25.12.2020 – închis;
  • Sâmbătă – 26.12.2020– închis ;
  • Joi – 31.12.2020 – 08:00-16:00;
  • Vineri – 01.01.2021– închis;
  • Sâmbătă – 02.01.2021– închis;

Vă anunțăm că marți, 15.12.2020, va fi întreruptă furnizarea apei potabile, în localitatea Giroc, în intervalul orar 10:00-14:00, în vederea executării unor lucrări de mentenanță (curățare filtre și alte componente), acțiune ce se va desfășura împreună cu  operatorul regional S.C. Aquatim S.A. .

Vă mulțumim pentru înțelegere !

Având în vedere dispozițiile Legii nr. 53 din 24 ianuarie 2003, republicată și actualizată (Codul muncii), art. 139, alin. 1:

Luni 30.11.2020 și marți 01.12.2020, Casieriile Încasări Apă – Canal şi Vânzări Abonamente din Giroc şi Chișoda vor fi închise.

Autobuzele de pe rutele Giroc - Timișoara și Chișoda - Timișoara  vor circula conform graficului normal;

Aquatim anunță că, azi, 30.10.2020, până la ora 22.00, presiunea la rețeaua de apă va fi scăzută în localitatea Giroc datorită faptului că se lucrează la rețeaua de apă potabilă de pe strada Mareșal Constantin Prezan din Municipiul Timișoara.